Bludy a paranoia pana Jiřího Nováka 7b ("Nová duchovní cesta")

28.03.2011 10:26

pokračování z Bludy a paranoia pana Jiřího Nováka 7a ("Nová duchovní cesta")

Jinými slovy - pan LK bude doporučovat NDC, pokud bude NDC hlásat podporu dosavadních nespravedlivých zákonů magií řízeného světa. A tím samozřejmě i podporu magie. Jenže pane LK, tím by NDC přestala být novou cestou a stala by se zase starou cestou. Děkujeme, nechceme. Vaše původní „Láska bez výhrad“ se už dávno během věků stala manipulací a ovládáním bez reptání, bez nároku na spravedlnost, bez připuštění možnosti, že by se ten druhý mohl vzepřít. Protože to by porušovalo bod b) pana LK (vztahy přece nelze rozbíjet). To vše dáváte den za dnem více než zřetelně najevo dalšími svými slovy a činy.

Vůbec ne, pokud budete dodržovat skutečnou Lásku a naplňovat Poznání podle Zákonu Stvoření, nebudete parazitovat a zneužívat své vědění technologickou i nižší magií, proč ne. Klidně si to nazývejte, jak chcete, služte Lidstvu, Lidem a tím budete sloužit Stvoření jako celku, tedy Stvořiteli Všeho, který se chová jako Otec i Matka, to je jako pravý rodič pro všechny!!! Pokud budete chápat a především žít lásku tak, jak jí chápete vy, tak se vám ani nedivím…!!! Ono opravdu je rozdíl mezi láskou a Láskou. Láska je Všudy-přítomná a Vševědoucí. To se pak jinak prožívá, vnímá a chápe….

Na závěr ukázka úrovně dalších diskutujících bytostí

Podívejte se na stránky NDC a vrátíte se do dob minulé společensko-ekonomické formace…. Stojí to opravdu za to…..

Na ukázku toho, jaké další texty vlastně z diskuse odstraňujeme, přidávám tyto všechny texty beze změny, aby si každý mohl udělat obrázek. Jak například uvažuje další propagátor magie, osoba zvaná Guyver, která nedokáže překonat svoji zbabělost, aby se podepsala pravým jménem, které zde jako člověk má.

Ví proč to dělá, ví co dokážete za levárny a ani se mu nedivím, že se mu nechce se nechat  energeticky otloukat, bez možnosti odezvy, protože nikomu se nechce používat podřadné praktiky, které používáte vy pane JN!!!

Pan LK si chce dopisovat přes mail

Těsně před uveřejněním tohoto textu jsem si všiml, že pan LK zveřejnil další dva texty s obvyklými názvy „Bludy a paranoia pana Jiřího Nováka 5 a 6“. Zde mne důrazně žádá, abych mu poslal jeho odstraněné diskusní texty, že prý jsou jeho majetkem? Mailem si s Vámi dopisovat nebudu, pane LK, o tom jsem již jednou psal. A většinu Vašich myšlenek tady v tomto textu máte, abyste si je mohl osvěžit. A doporučuji příště nepřispívat do diskuse tam, kde je Vám to již rok zapovězeno. Na rozdíl od Vás jsou mé zásady a názory za posledních 10 let poměrně trvalé.

Poslat texty, které jste neoprávněně smazal, není dopisování, vůbec nemám s vámi chuť si dopisovat, považoval bych to za ztrátu času a především neefektivní způsob diskuse.

Uveřejňuji zde část obhajoby pana LK: (https://www.novaduchovnicesta.cz/clanky-iii-40-49/a41b-dalsi-neprijatelne-praktiky-magu/)

Zde nemusím vůbec nic znovu připisovat k vašemu textu, přesně ukazuje, kdo jste!!!

Čtenáři si to mohou přečíst u vás, takže to nebudu sem znovu dávat….

Můj komentář: Především musíte žádat samotného člověka, pane LK, a to na hmotné úrovni. Právo vystačit s žádostí na vyšší duchovní bytosti přichází v úvahu, až když je člověk například v bezvědomí, nebo je naprosto nepříčetný a potřebuje nutnou pomoc, nebo naopak zásadně ohrožuje vývoj Planety. Žádná taková situace však u čtenářů našich stránek nenastala. Navíc, jak už jsem upozornil, nežádáte skutečné bytosti vyšších úrovní, ale pouhé umělé automaty, majestáty. Jako člověk v pádu už dávno nemáte reálnou a pravdivou duchovní komunikaci. O to víc je takto zdůvodněný zásah nepřijatelný.

Máte to popletené a neznáte vůbec nic o zjevných skutečnostech. Proto stav vyšší bytosti je takový jaký je!!!Vy opravdu nejste v pádu, protože jste nikdy nebyl člověkem ve Světle. Takže jakou máte vy objektivní realitu ve Vědomí? Je škoda, že nejste plnohodnotná lidská bytost, ale jen inkarnát. Dokázal bych vám velice rychle, kdo jste nyní a čím ve skutečnosti. Vy bohužel jste jen z pohledu vývoje něco jako lepší bio-robot. To bych vás musel přeprogramovat a to mne určitě nezajímá.Jednou snad díky Boží Milosti a Milosrdenství se dostanete do vyššího vývojového typu, ale dnes se to zatím jeví jako sci-fi!!!

Můj komentář: Když už mluvíte o tom chlapovi. V textu Každý magický zákrok je dnes neoprávněný - Otevřená výzva panu Luďku Kováčovi, jste byl, pane LK, jednoznačně vyzván, abyste veřejně vysvětlil, jaká byla Vaše úloha při zemětřesení v italském městečku Assisi, při kterém bylo několik mrtvých, a byly zničeny historické památky nedozírné hodnoty. Takže teď vy se zachovejte jako chlap a odpovězte upřímně a pravdivě na veřejně položené otázky.

Mohl bych říci, jak to bylo, ale ještě nepřišla doba, kdy bude vše vyjeveno. Jen tak mimochodem, porušil jste jednu ze základních zásad vztahu učitele- žáka a to, že co vám váš učitel řekne, má zůstat tajemstvím mezi vámi dvěma nebo dalšími žáky. Vám jsem to říkal trochu z jiného důvodu, aby vaše rasa věděla, že nelze jen tak bezděčně zasahovat mimo karmický rámec. Jen tak mimochodem, bylo něco sdělováno těm, kteří vládnou zde na Zemi. Bylo vybráno na mou prosbu místo, kde jsem kdysi prožíval jednu inkarnaci a to co jsem zde učil, bylo otočeno do absurdna.Učil jsem pokoru, chudobu a službu bližním… moje názory a postoje se nezměnily ani po stovkách let. K čemu jsou chrámy, když nám chřadnou ty naše vnitřní???!!! Jenom zde můžeme rozmlouvat s Kristem a BP!!! Pokud to nevíte, je mi vás líto, protože se snažíte chytračit stejně jako farizejové za dob Ježíše Nazaretského. Kdo jste aby ste mne soudil?! Kdo jste, abyste viděl co je před vašimi zraky skryto, jako nejvyšší tajemství dnešní doby?! Nezvedejte hlavu příliš vysoko, aby se vám z toho nakonec nezatočila hlava…..

Můj komentář: Opět vyhrožujete, mlžíte a odvádíte pozornost jinam. Každou zásadní připomínku z naší strany převádíte na výčet vašich zásluh, hodností a magické moci. A na osočování naší strany z toho, co děláte sám. Principem NDC je od samého počátku neovládat, nemanipulovat. Nechcete snad říci, že principem magie je také od samého počátku neovládat, nemanipulovat?

Jedna věc je něco proklamovat a druhá je to co je vidět za vašimi skutky. Víte pane Nováku, kdybyste opravdu byli těmi za co se vydáváte, věděli byste, že se nemusíte bránit před ničím a před nikým, měli byste tu nejvyšší ochranu. Kdybyste dostali políček, s radostí byste nastavili druhou tvář. Právě opravdová pokora chrání před políčky a skutečnými ataky. Možná byste byli přezkoušeni v pevnosti svého odhodlání žít podle Zákona Jediného, ale bylo by to v dnešní době mimořádné. Protože podle toho však nejen nežijete, ale naopak se tomu vědomě protivíte, máte pocit všudypřítomného strachu a obav ze všeho. Nakonec se budete bát sami sebe, protože vás pozře/í váš/e výtvor/ y ….!!!

Můj komentář: Ještě jednou opakuji, že myšlenky o lidstvu dvojího typu nepocházejí z NDC. Psali o tom již dříve mnozí autoři, např. Ivo Wiesner v knize „Stezka draka“ v kapitole „Dvojí paradigma evoluce člověka“. Ale myšlenka, že lidé 2. typu jsou šediváci - ploskonosí, je opravdu originální. Nechce se mi věřit, že toto dokáže někdo s vážnou tváří napsat. Že načtené informace se mohou někomu takhle v hlavě pomíchat až do podobné groteskní podoby, které on sám bezmezně věří.

Nepomíchalo, to vy jste se to snažil takto namíchat a jak víte Ivo Wiesnera jsem nikdy nemusel z jasných důvodů manipulace a mnoha pokroucenin(budu se muset podívat odkud vlastně byl – ani mne to nenapadlo se na něj podívat v tomto směru…) On není pro mne autoritou!!!

Můj komentář: Co je to čistý vzestup, jsem ve svých textech již mnohokrát vysvětlil a jednoznačně popsal. Každý, kdo má pět pohromadě, to mohl jednoduše pochopit a buď přijmout, nebo nepřijmout. V tuto chvíli je už vaše mysl z mého pohledu zcela ovládnuta. Plodíte již zjevné nesmysly, jak každý druhý kromě Vás a možná ještě kromě dalších obhájců magie jasně vnímá.

Jak můžete zrovna vy popsat čistý vzestup, když nechápete základní principy ve stvoření a popíráte základy Stvoření, no to mi tedy hlava opravdu nebere…!!!

Jak můžete se ohánět pěti „p“, když popíráte božský princip a vůli?!

Jak může hovořit o vzestupu inkarnát, který nemá v sobě božský atom aktivovaný, tak tohle je opravdu snad vtip nejhoršího kalibru. Je to výsměch všemu, až tak zachází drzost inkarnátů, že budou Světlo zaměňovat za Tmu a Tmu za Světlo. Vy sám jste zjevný nesmysl svou podstatou, je mi vás líto, přál bych vám, abyste opravdu za Eóny Eónů přece jen dosáhl dnes pro vás nedosažitelné z hlediska vývoje, abyste viděl ty své omyly v plné nahotě.

Můj komentář: Vyhrožujete opět vymazáváním? A dokonce to není z Vašeho pohledu žádný problém? Kdo viděl film „Duch“ s trojicí známých herců (Patrick Swayze, Demi Moore, Whoopi Goldberg), si jistě pamatuje, jak skončil „bývalý kamarád“, který chtěl zneužít další bytosti ve svůj prospěch a přitom si myslel, že je v právu. Poté, co na něj jakoby nešťastnou náhodou spadla těžká tabule skla a připravila jej o fyzický život, si pro něj přišly děsivé beztvaré temné stíny odkudsi z podsvětí či skutečného pekla a doslova roztrhaly nehmotné astrální zbytky jeho bytosti na kusy. Velmi poučný příběh. S čím kdo zachází, s tím také schází. A vy teď píšete o tom, že na Vás cosi začíná útočit? Opravdu zajímavé. I pro Vás, pane LK, platí to, co jsem napsal Dismusovi: Vztahujete na druhé lidi to, co děláte sám. Vyhrožujete druhým tím, co možná už v této době probíhá s Vámi. Také Vaše slova jsou vlastně jen opakováním známé finty z filmu „Vrchní, prchni“, když zloděj, falešný vrchní, volá: Chyťte zloděje, běžel tudy.

Pane JN, no tak! Koho to zase chcete strašit?! Vy nevíte, že existuje tzv. „druhá“smrt a to je, že Lidé pozemské vývojové linie, odkládají své astrální obaly a tedy nemusí mít strach z toho, co zde předvádíte ze své zážitkové knihovny pozemského žití. Představte si, že mne nikdy nikdo v Astrálu neohrožoval, naopak vše bylo odrazem mého chování a především myšlení. Potkával jsem se s bytostmi, před kterými byste zrovna vy strachy vyletěl z kůže a nic se nedělo, ony měli strach ze mne a rádi se podřizovali tomu, co bylo potřeba. Nikdy jsem žádnou bytost i z této provenience neodsuzoval, mají své místo ve Stvoření, stejně jako máte své místo ve Stvoření vy a vaše rasa. Jen musíte dodržovat platné Zákony Stvoření, pak je vše v pořádku. Nesnažte se chytračit a obcházet je, pak bude vše v pořádku. Pokud vím, napsal jsem vám já, že „zloděj křičí:chyťte zloděje“, tak proč to přebíráte a otáčíte, jste tím trapný!

Můj komentář: Svými slovy dáváte najevo, že jste nepochopil základní rozdíly mezi jednoduchými protiklady, např. egregor - morfické pole, magie - čistý vzestup a nemagické postupy. A když už si nevíte rady, tak alespoň druhého shazujete. Pro Vás je skutečným poznáním starodávná teorie magie. Pro mne je zase skutečným poznáním odhalení principů fungování tohoto dnešního světa. Ne těch zastaralých, nefunkčních a již neplatných principů, co tady hlásá magie. Ale těch opravdových, skutečných, reálných. Pokud jde o mne, nestraším magií. Jen jasně a jednoduše vysvětluji lidem, co to magie vlastně je a co všechno magie v minulosti způsobila. A další už dokonáváte sám tím, jak se jako aktivní mág chováte k lidem. A jaké pokrouceniny už v posledních dnech publikujete.

Pane Nováku, vy se především učte, co jsou to egregoři, co jsou to morfické pole, magie, poznání, vzestup, další a další pojmy… chcete dělat chytrého, ale bohužel k vaší škodě nevíte vůbec nic. Magie nic nezpůsobila, ale lidé s omezeným charakterem, toužícím po moci, uznání a dalších projevech nevyrovnaného Ega - podívejte se do zrcadla vnitřních vlastností a zde najdete sebe sama za pravzor negativních adeptů svatého poznání, kterému se říkalo magie. Kolik jich bylo, co vědomě začalo kráčet cestu do disharmonu, těch bylo opravdu málo. Bohužel bylo nemalé množství těch, co začali i s dobrými úmysly a skončili jako ti první, protože se nedokázali opanovat, hlídat si vlastnosti a postupně se rozvíjet. Je to přesně jako vy pane Jiří Nováku.

To, co teď napíšu, myslím naprosto upřímně a opravdu vážně: Vzpamatujte se, pane Luďku Kováči, dokud je ještě čas. Vaše informační vychýlenost už v tuto dobu dosahuje nepředstavitelných rozměrů. Jak vnímám nejen já. Ale jak vnímá i každý další člověk na cestě vzestupu. Jste v drtivém pádu ze Světla. Alespoň zpomalit tento pád můžete pouze okamžitou, upřímnou a důkladnou pokorou, pokáním, veřejnými omluvami a okamžitým ukončením fungování vašich webových stránek. V tuto chvíli, kdy dokončuji tento text, již uplynula lhůta sedmi dnů stanovená Planetou a Přírodu. Vnímám teď, že vaše bytost bude v následujících hodinách či dnech uvolněna pro Vesmírnou spravedlnost. Já nejsem tím, kdo Vás bude soudit. To je úkol především Planety, Přírody a karmické instituce. Vnímám však, že již nezbývá mnoho času. Berte toto jako varování člověka, který z duchovního pohledu ví, co činí, protože se dostal na cestu vzestupu. Tato slova by mohla být pro Vás posledním stéblem naděje, pokud je budete schopen vzít vážně.

Chápu vás pane Jiří Nováku, že to musíte udělat, abyste neztratil Tvář před svými, které se snažíte vést podle sebe a svých představ. Vím, že víte, že tento text není pro mne, ale pro vaše následovníky a nevědomé dárce cenné energie, na které se pase nejeden váš parazit. Je mi vás opravdu líto a budu se za vás modlit, přece jen jste byl můj žák a není mi jedno co se s vámi děje a dít bude. Je škoda, že neslyšíte můj Hlas na poušti, který volá i na vás:

PROBUĎTE SE LIDÉ, PROBUĎTE SE VŠICHNÍ KDO MNE SLYŠET MÁTE!

ČAS HER SKONČIL, PŘICHÁZÍ ČAS NOVÝCH ZAČÁTKŮ, ALE I KONCŮ!!!

 

 

Diskusní téma: Bludy a paranoia pana Jiřího Nováka 7b ("Nová duchovní cesta")

Datum: 26.04.2011

Vložil: stýv

Titulek: ?!

proberte se všichni...a nesuďte druhé !! :-))

Datum: 31.03.2011

Vložil: gaisaka

Titulek: Pánové

Obávám se, že nastal čas probuzení. Uvědomujete si doufám, že svými úsměvnými grafomanskými válkami zcela nehodnými vašeho věku - kterýžto soudím z fotky jednoho z vás i textů obou, kdo tu má fotku nevím,já si vás v mysli ani nerozlišil, když se tak pěkně titulujete těmi zkratkami nemá to ani cenu, kvůli obsahu určitě ne. Připomíná mi to debaty s kolegou magikem, zda při praxi magické evokace dle Papuse je nutno rituálně posvětit i spoďáry. Byli sme v sekundě /sedmá třída obecné/... takže asi tak.
Podotýkám, že bych byl, vzbudil-li bych v sobě z nějakého nevysvětlitelného důvodu touhu a našel čas vaši debatu sledovat, schopen sledovat logické toky vašich myšlenek a případně argumentovat - jenže to není ten point, jestli vám to nedošlo. Existuje jasná souvislost (neurálněanatomická, primárně) meziněkterými afektivními a jinými psych. poruchami a "zvýšenou spiritualitou", v podání pánů inženýrů v letech /trefa?,)/ je to velmi častý případ. Chci tím říct že pokud se chováte určitým způsobem (jak malí kluci o skutečně velkých věcech, tj. naprosto neakceptabilně), můžete bejt chytrý jak nácek v pavilonu opic, ale akorát tím zvyšujete podezření,) Takže tak,) Přátelská rada,)

Datum: 31.03.2011

Vložil: LK pro gaisaka :-)

Titulek: Re: Pánové

...díky za diagnozu (smích)....

Datum: 28.03.2011

Vložil: Guyver

Titulek: Ivo Wiesner

Tento spisovatel se narodil v Opavě. Město nese výraznou signaturu Oriónova pásu, Siria a Aldebaránu. František Bardon se narodil "nedaleko Siria". Snad to něco napoví. Předpokládám že panu Novákovi zcela určitě.

Datum: 28.03.2011

Vložil: LK pro Guyvera

Titulek: Re: Ivo Wiesner

Víte, že by mne to také zajímalo? Nechcete trochu o tom něco napsat? Docela byste mi udělal radost :-)

Datum: 29.03.2011

Vložil: Guyver

Titulek: Re: Re: Ivo Wiesner

Opava má tři věže v centru, které stojí v jedné přímce, což je dost dobře vidět jednak ze silnice do Malých Hoštic, jednak od kaple svaté Anny za "blázincem". Jsou to věž děkanského kostela Nanebevstoupení Panny Marie ( Mintaka ), městská hláska ( Alnilam ) a kostela svatého Vojtěcha ( Alnitak ) Pokud tyto věže představují Oriónův pás, pak v místech, odpovídajících na obloze pozici Siria, stojí osmihranná gotická kaple. Nedaleko ní se v již neexistujícím domku na ulici Hlučínská narodil František Bardon. Aldebarán představuje již zmíněná kaple sv. Anny v polích na jihozápadním okraji města. Stavby vznikaly v různých obdobích, takže nejspíš nešlo o prvoplánový záměr. Rovněž není bez zajímavosti že v Opavě fungovala lóže iluminátů.
Oriónovým pásem je signováno rovněž centrum onoho krajinného chrámu, o němž jsem psal. Ten byl zaktivován v roce 1999 a na Silvestra roku 2000 byl učiněn pokus o jeho těžké magické poškození, kdy zde spáchali sebevraždu dva duševně postižení bratři. Jsem přesvědčen že náš Saruman o tom něco ví. A pokud ne on, tak ten Sauron za ním zcela jistě.

Datum: 29.03.2011

Vložil: LK pro pana Guyvera

Titulek: Re: Re: Re: Ivo Wiesner

Díky moc za info, takto jsem to nikdy neviděl(ale to je klasické - viz kovářova kobyla :-) ), s tím Sauronem máte pravdu za ním, kolega EA zná jeho energii velice dobře a včera mi to naznačoval v textu. Budu se muset na to podívat i tímto směrem, protože by to byl nekonečný proces mazání jeho toxických produktů v podobě El-Eg. Podíváme se na ten datum a ty bratry, snad se podaří jim nějak pomoci i jejich těžkém provinění, pokud to udělali sami za sebe a ne pod vlivem někoho. Díky za info. Přeji pěkný den :-)

Datum: 29.03.2011

Vložil: Radim Martiník

Titulek: Re: Ivo Wiesner

Zdravím Vás Guyvere. Vidím, že jste v astrologii „jako doma“ a na Moravu to koukám asi také nemáte příliš daleko:). Bylo by Vám proti mysli se případně podělit o některé znalosti a zkušenosti? Zkoušíme dát na Rahuntě dohromady nějaký rozumný model predikce zemětřesení (viz. https://www.rahunta.cz/news/deje-se-neco-29-astrologicke-vlivy-a-souvislosti-se-zemetresenimi-/ ) a platí zde jako všude jinde: „dobrá rada nad zlato“. Pokud nebudete mít nic proti, tak mi prosím pošlete na Rahunta@seznam.cz svou mailovou adresu. Kolegové mi jí když tak přepošlou a já se ozvu.

Datum: 30.03.2011

Vložil: Guyver

Titulek: Re: Re: Ivo Wiesner

No, já toho zase z astrologie tolik moc neumím. Zemětřesení jsem nikdy nezkoumal ani se nepouštím do předpovědí. Používám astrologii trochu neobvyklou, pro běžnou potřebu téměř nepoužitelnou. Malou ukázku jsem zde předvedl při odhalení podstaty NDC. Rád bych tu "železnou korunu" trochu upřesnil: jde o pozici Marsu na cca 13 stupních Štíra, kde je hvězda Alphecca v Coroně Borealis. Mars je v kontraparalelní opozici na Saturna a tento kontraparalel protíná ekliptiku zhruba na 8 st. Lva/Vodnáře. V blízkosti křížení jsou rovněž lunární uzly ( cca 11 st. Lva severní uzel ). Mars leží na hrotu 12. domu a je jeho vládcem. Nese tedy "železnou korunu". Hrot 12. domu předtavuje mj. ascendent minulého zrození. Ve 12. domě je rovněž Lilith, takže nic pěkného. ( počítám čas 1.4.1999 0h.0min. SEČ, nikoli letního času, tedy Slunce v IC ). Protože pan Kováč uvedl časy všech útoků i pokusu o obnovu egregoru NDC, mohl jsem zjistit že ve všech těchto případech byl nějaký prvek v blízkosti 13st. Štíra...

Datum: 31.03.2011

Vložil: Guyver

Titulek: Re: Re: Ivo Wiesner

Co se týče zemětřesení v Japonsku, mám zajímavé info z Alternativního Osudu: https://www.osud.biz/konec-sveta/obavana-planeta-na-dosah/#more-3997 Časově to velmi zapadlo. Jenom se divím že Nibiru ještě není vidět, potvora...

Datum: 19.04.2011

Vložil: RM

Titulek: Re: Re: Re: Ivo Wiesner

Velice opožděné díky za odkaz a upřesnění ohledně "železné koruny". Nějak jsem jí tam nemohl najít - asi mám moc těsné orbisy :). Nechtěl byste ty předpovědi přece jenom sem tam zkusit? Čím více úhlů pohledu na věc, tím lépe ;) ...

K Nibiru - data z odkazu jsou zajímavá. Také se divím, že není nic vidět. Minimálně amatérští astrologové by si to určitě nenechali pro sebe, kdyby našli velký objekt tak blízko, nebo rovnou uvnitř, naší sl. soustavy. Zde jsou taky docela zajímavé informace:
https://www.darkstar1.co.uk/solution.html
https://www.mayanmajix.com/Ninth_Wave_Calendar_4-AHAU.jpg

Obecně je otázkou, nakolik je veškerý aktuální humbuk nabalený na interpretace dávných odkazů a věšteb hodnověrný(zdroje, způsob zpracování dat, příp. interpretační schopnosti a "vyladěnost" channelingových médií...). Nechci být za skeptika, ale když se člověk trochu kriticky podívá na to, co všechno se válí po netu, tak ho málem jímá hrůza při představě kolik všeobecně uznávaných elaborátů z toho asi vzešlo a vzejde. Tím spíš pokud se podobných výtvorů chytne někdo hodně nekritický a s vervou jim udělá betelnou nástavbu...

Datum: 19.04.2011

Vložil: RM

Titulek: Re: Re: Re: Re: Ivo Wiesner

*amatérští astronomové, ne astrologové...:)

 

Zpět